Дивились довго ми – і раптом бачу –

На лампі пилу забагато.

 

Протерли пил швиденько – враз

В кімнаті стало яскравіше.

Тож бережіть енергію ви кожен раз

І заживем тоді ми щасливіше!

11-а  Зупинка «Природна».

а) Яких риб називають живими електростанціями?

{Відповідь. Електричні в'юн, скат, сом).

б) Які зміни викликає струм у тілі людини?

{Відповідь. Діє на нервову систему, викликає порушення роботи серця й органів дихання).

в) Чому з усіх дерев найчастіше блискавка вдаряє в дуба?

{Відповідь. Дуб добре заземлений – його коріння глибоко в землі.)

III.    Підсумок уроку

Оголошення результатів, зауважень і рекомендацій, виставлення оці­нок.

IV.    Домашнє завдання

Підготуватися до тематичного оцінювання з теми.



Предметний покажчик

Банк ідей, 18

Блог, 88

Блоггер, 88

Веб-квест, 86

Веб-форум, 90

Види освітніх сайтів, 78

Види самостійних робіт, 42, 44, 45

Види самостійної роботи, 47

Віртуальний дослідницький центр, 87

Гурток, 64

Діяльність, 5

Довідкові сайти, 80

Довідники, 75

Домашні завдання, 59

Домашня навчальна робота, 59

Електронні засоби навчального призначення, 70

Засоби спілкування, 82

Інтернет, 76

Інформативно-евристичні методи, 20

Інформативно-пояснювальні методи, 20

Комп’ютерні підручники, 74

Конструкторське бюро, 88

Контролюючі програми, 75

Культурно-освітні сайти, 79

Лабораторні практикуми, 75

Мережева конференція, 89

Метод випадковостей, 18

Метод дидактичних ігор, 19

Метод проектів, 56, 57



133

134